Vrácení zboží a reklamace
Něco se nepovedlo? Mrzí nás to. Pojďme to vyřešit.
Vrácení zboží
Nepoškozené produkty můžete vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky. Pokud se jedná o vánoční dárky nebo nějaké speciální situace, umíme být benevolentnější.
Jediná správná adresa pro vrácení zboží: Číča v kleci, Jana Benešová, Stará alej 264, 542 24 Svoboda nad Úpou. Můžete nám také poslat balíček do Zásilkovny Potraviny Svoboda, Svoboda nad Úpou. Jako e-mail příjemce uveďte mnau@cicavkleci.cz. Kdo ten balíček pošle zpátky na sídlo firmy, má průser!
Tady máte ke stažení formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, ať si to zbytečně nekomplikujeme. Ale stačí, když do balíčku napíšete lísteček, kde bude alespoň číslo objednávky a co byste po nás chtěli – jestli výměnu za jiný produkt nebo vrácení peněz, v tom případě nezapomeňte uvést číslo účtu.
Reklamace
Potřebujete reklamovat nějaký produkt? Napište nám, prosíme, ze všeho nejdřív e-mail na mnau@cicavkleci.cz a domluvíme se na řešení, které bude pro vaši situaci nejlepší.
Reklamace se vztahuje jen na vady způsobené výrobcem a nevztahuje se na poškození zapříčiněné nesprávným nebo nešetrným používáním a přirozeným opotřebováním.
Reklamace i vrácení zboží se samozřejmě řídí Obchodními podmínkami a platnou legislativou.
Potřebujete pomoct?
Pokud jste odpověď nenašli ani v Častých dotazech, napište nám na mnau@cicavkleci.cz. Jsme tu pro vás, vždyť to víte.